Bang! hra z divokého západu

Název: Bang!

Stručný popis: Hráči berou na sebe role běžné na divokém západě...

Cena: 269 Kč
Výherní cena: 238 Kč (informace zde)
Cena: 5400 Kreditů

Omlouváme se, ale produkt nyní není skladem, napiště nám pro bližší informace.

Počet hráčů: 4-7

Doporučený věk: 10

Časová náročnost: 30-70 minut

Jazyk: český manual

Odkazy: pravidla, domovská stránka

Hráči vkročí do drsného života na divokém západě. Střílečky a honičky mezi desperády a šerifem jsou na denním pořádku a není příliš jisté, kdo koho honí a komu pomáhá. Hráči na sebe berou různé role běžné na divokém západě. Cílem hry je vtipnou formou „vystřílet“ role nepřátelské a přežít. Hra je velmi svižná, plná komunikace a humoru.

Hra se vyznačuje jednoduchými a rychle pochopitelnými pravidly, je zábavná, karty obsahují jen minimum nebo vůbec žádné texty a symboly. Výborná hra na cesty, do stanu nebo k posezení s přáteli.

Hra obsahuje:
• pravidla v češtině
• 110 karet

Recenze:
“Bang je karetní hra původně určená 4-7 hráčům, její rozšíření obsahují pravidla i pro 3 nebo 8 hráčů. (Pravidla pro 3 jsou použitelná i se základní verzí, ale nejsou v ní popsána). Je inspirovaná divokým západem a tak se můžete těšit na roli šerifa, jeho pomocníka, bandity nebo odpadlíka. Každý z nich má, samozřejmě, svou úlohu (šerif s pomocníkem zabít bandity a odpadlíka, banditi zabít šerifa a odpadlík zůstat jako jediný na živu). Tuto roli si na začátku náhodně vyberete, stejně tak si poté zvolíte, za jakou budete hrát postavu (Calamity Janet, Slab the Killer…). Ta vám do hry dá určitý počet životů (zpravidla 4) a různé výhody – například že jste hůře zasažitelní, že je obtížnější se vyhnout vašim kulkám nebo že si prostě lížete více karet, než vaši soupeři.
Všichni vědí, jakou máte postavu, ale nikdo z hráčů neví, jakou máte roli. Jen šerif se musí všem ukázat. Za odměnu však získává jeden život navíc. Hra u něj i začíná. Všichni hráči si lížou karty z jediného balíčku. Nejvíckrát je v něm zastoupena karta Bang! – která jednomu hráči ve vašem dostřelu ubere život – a Mancato (vedle) – kterou použijete, když na vás někdo vytáhl Bang! a o život nepřijdete. Názvy karet jsou psané - tuším - španělsky nebo italsky, což hře zlepšuje atmosféru. Další karty vám přidávají život (např. Saloon), zvětšují váš dostřel, vzdalují vás od soupeřů, můžete s nimi někoho zavřít do vězení nebo ho vyzvat na duel, poštvat na všechny hráče indiány a nebo je zchladit dávkou z jednoho z prvních gatlingů. Všechny karty se vykládají „zadarmo“ – nepotřebujete šetřit žádné dolary ani nic podobného, pokud máte kartu na ruce, můžete ji seslat. Každé kolo si líznete další dvě a pokud vám nějak pomůžou, můžete je hned použít. Většina z nich, po tom, co vám přidají život nebo ho seberou soupeři nebo cokoli podobného, hned odchází do hřbitova. Některé naopak necháte ležet před sebou – pušky, koně a podobně - a ty ovlivňují hru i nadále. Ale nemyslete si, že tam zůstanou věčně. Při první příležitosti vám je někdo zničí.
Váš úspěch ve hře není ovlivněn snad ničím jiným než náhodou. Už role nebo postava, kterou na začátku obdržíte, vám může dát obrovskou výhodu (nebo nevýhodu) proti ostatním. Banditům pro vítězství stačí zabít šerifa, on je musí postřílet všechny a pak se ještě vypořádat s odpadlíkem. Navíc se s kartami nedají vymýšlet žádné složité finty ani kombinace – jde spíš jen o to, jaké vám přijdou. Proto by byla hra vhodná i pro děti. Ale i v tom jí vadí pár drobností. Například na kartách není napsané co dělají. Je to jen zobrazené a hráč se musí „domýšlet“. Přestože má na pomoc kartičku s vysvětlivkami, nezkušený hráč může lehce strávit první hru listováním v pravidlech. Potom už si karty zřejmě zapamatuje, ale pro děti to může být dlouhodobější problém. Doporučuji učit se Bang! od někoho, kdo ho už zná. Pokud už karty znáte, brzo narazíte na další problém. Nikde v pravidlech není vyřešeno několik věcí. Například pokud zabije šerif svého pomocníka, přijde o všechny karty ze hry i z ruky. Má-li ale postavu Vulture Sam, obdrží všechny karty hráče, kterého zabil. Přijde i o ně? To je jen jeden z mnoha dotazů, které se můžou vyskytnout, především pokud si ke hře Bang! pořídíte i rozšíření (to jinak dodává hře nový rozměr, mohu doporučit!). Pokud se však shodnete na určitém řešení těchto problémů a budete se jich vždy držet, neměly by vám dělat starosti.
Takže už přímo k hraní. Protože rozhoduje v podstatě jen náhoda, tak jen čekáte, co vám přijde, a „hážete“ to do všech nepřátel okolo. Zní to jednoduše, ale v jednoduchosti je síla, a tak vás to neuvěřitelně baví! :) Je to hra vyloženě odpočinková a relaxační, není třeba u ní přemýšlet. Potřebujete pro ni však alespoň 3 hráče. Pokud je jich více, je hra o dost zajímavější, ale taky pomalejší. Takže v sedmi hráčích jen čekáte až na vás přijde řada, líznete si dvě karty, hodíte je na nejbližšího banditu a zase čekáte. Hráči, kteří přišli o všechny své životy jsou ze hry vyřazeni a do další hry jen čekají, jak ta současná dopadne. Proto si často při velkých hrách ti dříve vyřazení najdou jinou zábavu a k druhému kolu tak často vůbec nedojde. Těžko zvolit kompromis, ale já osobně doporučuji hráčů pět. V tomhle počtu ještě Bang! neztrácí svěžest a tempo a přitom už je v něm dostatek postav. Ale každý si asi musí sám najít počet, který mu nejlépe vyhovuje.
Karty jsou malované stylem, který úžasně zapadá do atmosféry hry a výborně ji dolaďují. Avšak při častém hraní, především s dětmi nebo mimo teplo domova (např. na chatě nebo pod stanem, kde může být velice vlhko) se zadní strana karet ošoupe. U obyčejných karet nebo karet postav to příliš nevadí, ale u karet rolí je to velký problém. Proto doporučuji alespoň role hned po nákupu vložit do obalů nebo, máte-li možnost, zalaminovat. Pokud zaváháte a karty stihnete poškodit před obalením, můžete za obaly vložit například obdélník vystřižený z tvrdého papíru.“

Summary:
+
Karty mají pěkné obrázky, jejich jména jsou psaná španělsky nebo italsky a tím výborně dolaďují atmosféru hry
U hry není třeba příliš přemýšlet
V podstatě velmi jednoduchá pravidla

-
Náchylnost karet na poškození
Příliš velká role náhody
Nesrovnalosti v pravidlech
Potřeba většího počtu hráčů, zdlouhavost hry při velkém počtu hráčů
Hráči jsou z hry postupně vyřazováni

Pokud si u hry nechcete převařit své mozkové závity, ale chcete prostě relaxovat a pobavit se, pak je Bang! rozhodně dobrou volbou. Pamatujte ale, že pro rozumnou hru budete potřebovat alespoň tři spoluhráče a ti ne vždy mohou být po ruce!

BTW: Bang!-u bych dal tak 60%

Cipísek, žijící skautská legenda



Kontrarecenze:
“Nemohu v mnoha věcech souhlasit s Cipískem tak přidám i svůj názor.

Herní materiál a jeho kvalita zpracování ať již grafického nebo materiálového je na vysoké úrovni. Herní principy již velmi dobře popsal výše Cipísek. S čím tedy nesouhlasím?

Především s tím že ve hře rozhoduje jen náhoda a že je to taková oddychovka u které se nemusí moc přemýšlet. Tohle je jen jedna možnost jak hrát Bang, třeba v hospůdce nebo s dětmi. Sejde li se, ale partička, která už se vyzná v pravidlech a hlavně dokáže u hry přemýšlet může být Bang i opravdu velkým uměním. Rozhodně už pak nerozhoduje jen náhoda, ale na důležitosti získávají hned 3 důležité prvky.
1 výběr vhodné postavy podle role, kterou hrajete.
2 schopnost blafovat a vyjednávat , která je ve hře velmi důležitá
3 schopnost hráče naplno využívat schopnost postavy a hrát karty tak aby mu přinášely co největší prospěch.
Nutno taky říct že se tím nijak nesnižuje zábavnost Hrajete li s ostříleným hráčem nestačíte se někdy ani divit co je všechno možné.
Pak je tu otázka pravidel, které byly označeny jako špatné a sporné. Tohle asi největší omyl celé předchozí recenze, neb pravidla jsou naopak napsaná tak, že vždy existuje jedno správné vysvětlení. Někdy je ale potřeba jít trochu do hloubi a třeba si přečíst i anglická pravidla, neb překlad českých občas není zcela jednoznačný. (V příkladu který tu byl uveden si Vulture Sam prvně vezme všechny karty od hráče který byl zabit “protože schopnost postavy má přednost“ a pak se odkryje role mrtvého a zjistí se že byl pomocníkem, pak Vulture Sam coby šerif musí všechny karty zahodit.)
Co se týče počtu hráčů je ideálním počtem 5 a dobrá hratelnost je ve 4 a 6 hráčích ve větším počtu už hra tíhne k zdlouhavosti a taky ke stylu hry, který popisoval Cipísek a navíc se může stát že vás někdo zabije ještě dřív než se dostanete na řadu, taková hra vás moc nebaví.
Dále značky místo textu na kartách vidím jako velkou přednost, trvá možná o něco déle než se je naučíte ale v dalších hrách vám umožňují hrát mnohem rychleji, neb nemusíte znát konkrétní kartu a stejně hned znáte její účinek. Takže problém je snad jen s tím že to začátečníkům trvá o chvíli déle.
Bang je výborná hra, kterou je možno hrát v jakékoliv společnosti ale nejvíce si ji užijete v takové kde máte sobě rovné, tedy hrají-li děti s dětmi a zkušenější hráči se zkušenými protivníky. Rozšíření v podobě High noon , dělá hru pestřejší a hlavně se vám nestane že budete půl hodiny čekat než se vystřílí poslední dvojice. Dodge city rovněž obohacuje hru, ale doporučil bych jej jen mezi zkušenějšími hráči(obě jsou součástí českého rozšíření Města duchů). Fist full of card funguje podobně jako High noon a dají se i navzájem promíchat.
Mnoho informací a třeba dotazy k pravidlům je pak možné najít na www.bang.cz.“

paladin91

Galerie produktu

Hodnocení produktu

Hodnotit produkty mohou pouze přihlášení uživatelé!

Průměrné hodnocení produktu je: (4,5 z 5)

Diskuze k produktu

Přidávat příspěvky do diskuze mohou mouze přihlášení uživatelé!

aleki 3.07.2010 20:19:02

hej nevite mě v zakladni verzi chyběj 4 karty hrací myslíte ze bude hra horsi nebo ne?

Denizen 15.07.2010 00:16:05
Záleží na tom, které. :o) To jsi koupil u nás? Můžeme reklamovat!

kamca 7.12.2009 16:34:20

naprosto super. Radi ji hrajeme s prateli a to porad a i s rozsirenimi...nic lepsiho zatim nebylo!

maki 27.11.2009 08:33:27

Super bezva hra da se u ni vydržet spoustu hodin a je u ní bezva sranda, dá se i v malém počtu :-)

Cipísek 29.07.2009 16:11:56

StandaAS: ve třech to jde hrát i bez rozsireni, v rozsireni jsou k tomu jen napsane pravidla:)

StandaAS 28.07.2009 18:53:32

Info o hře Bang!: Rok vytvoření: 2004 Počet hráčů: 4-7 (s rozšířením 3-8) Role: - šerif (Seriffo) - pomocník šerifa (Vice) - odpadlík (Renegade) - bandita (?) Jména postav (ve hře = skutečnost): Willy the Kid = Billy the Kid Jesse Jones = Jesse James Belle Star = Belle Starr Bart Cassidy = Butch Cassidy Calamity Janet = Calamity Jane Willy The Kid = Sundance Kid nebo The Cisco Kid Doc Holyday = Doc Holliday Kit Carlson = Kit Carson

husak 26.05.2008 18:24:11

no , raci pujdu experimentovat s bankama

petrvs 26.05.2008 18:21:55

Tak se drž návodu a neexperimentuj ;-)

husak 26.05.2008 16:45:25

ale jsem zmatenej

husak 26.05.2008 16:04:56

to zas nechapu ja . kdo je bandyta a kdo je serif a kdo je odpadlik ? no , je fak ze je vsechno mozny :)

ashen 26.05.2008 15:50:57

Existují i pravidla pro jednoho hráče...viz. http://www.bang.cz/index.php?op=rules&lang=cs

petrvs 26.05.2008 14:29:11

Ono se dá hrát ledasco podle jiných pravidel než zamýšleli autoři, ale až na pár zdařilých modifikací (Yspahan, San Marco) je to spíš taková herní samohana - Bang ve dvou musí být fakt libovka :-(

husak 26.05.2008 14:01:54

hra je sice pro 3 hrace , ale ty si se nikdy v jaky hre nezmenil pravidla ? :-)

Memphis 26.05.2008 13:37:29

teresskaa: Ve dvou? Jako: "Ty seš šerif a já bandita"?:)

teresskaa 26.05.2008 11:27:04

Tato hra se hodí uplně všude: k ohni, do čajovny, do hospody, a tak dále a tak dále. Samozřejmě, že čím víc lidí ji hraje, tím líp, ale i ve dvou se dá zažízt parádní zábava. Na stupnici od 1 do 10 hodnotím 8.

Audry 8.05.2008 13:36:45

Dle mého názoru patří mezi lepší hry!Její strategické a zábavné kombinace natchnou určitě každého hráče!Hra má mnoho pro a jen trošičku proti!Inak si myslím, že kdo jsi chce koupit nějakou hru, tahle patří k těm, které doporučuji:)

kollert 14.12.2007 19:04:50

Ahoj o této hře jsem slyšel jen samé dobré věci a nedávno se mi poštěstilo a mohl jsem si tuto úžasnou hru zahrát,moc po ní toužím aještě bych chtěl poděkovat REBELU že tuto hru proddávají nejsppíš si jí kopim.

maxx.cz 29.11.2007 14:23:17

no tak MTG sem sice nikdy nesbiral, ale uz ho hral. jeho velkou nevyhodou je cena. za stejnou cenu si koupit Starter MTG (10. edice - PCD) a pak dokupovat jeste hafec boosteru to je fakt financne narocny.. zatimco koupis BANG! a vic uz platit nemusis... kazdopadne podle mych vlastnich zkusenosti jsou u BANG!u lepsi liche pocty hracu (5, 7). a v tich 7mi lidech se to da parit uplne v pohode.. sice to trva dyl, ale o to je to lepsi zabava... :) treba v hospudce to prodleni neni ani znat.. :)

Salamandr 8.10.2007 20:36:20

BANG! je dle mého názoru výborná hra, ale jejím mínusem je moc velký podíl náhody. Pokuď vám nejde karta nemůže vyhrát (př. váš soupeř je moc daleko a nedostřelíte, tudíž všechny bangy jsou vám na nic, to obzvláště naštve Willyho the Kida, ať máte sebelepší taktiku je nanic). Dalším mínusem je naučit nové hráče pravidlům, neb to zabere tak dvě nudné hry kdy se všichni ptají co k čemu je. S tím souvisí, že je mnohem lepší když vám hru vysvětlí někdo kdo ji hrál než když ji pouze studujete z návodu... Přes to všechno si myslím, že je BANG! výbornou zábavou hlavně na dlouhé cesty a nudná odpoledne...

Falagar 31.08.2007 21:48:28

Fernys: Abych to shrnul - porovnáváš neporovnatelné. Hra, která dostane od 27 uživatelů průměrné hodnocení 4,46 z pěti nemůže být špatná. A jak jsem fanoušek Magicu, tak stále nové edice po cca 3 měsících za moc šťastné nepovažuju. :-)

Fernys 31.08.2007 20:01:40

Abych to shrnul Bang je fine, ale na Magic nemá...

paladin91 31.08.2007 18:25:26

no to ale znamená že musíš dokola kupovat nové a nové edice a přítom je to furt jedna hra, když tě omrzí bang koupiš jinou hru a třeba se k němu časem vrátíš.

Fernys 31.08.2007 18:21:13

To nejdražší nemusí být nejlepší. A kouzlo já jsem byl z Bangu celý unešený, ale časem se mi dost ohrál, ale Magic se ti nikdy neomrzí pořád a pořád se vydávají nové Edice což o Bangu říct nemůžu...

paladin91 31.08.2007 15:52:41

asi tak za cenu bangu si koupim možná tak jednu lepší kartu to magicu.

petrvs 31.08.2007 15:51:05

Hm, to je fakt. Pletou se hrušky s jabkama, ale začal s tím nuze... Jinak na obhajobu nesběratelných her: neexistuje tolik variant a kombinací (i když na druhou stranu jako majitel skoro pětadvaceti nesběratelných her musím říct, že je to pestré a variabilní hodně, člověk nehraje a nemodifikuje stále jen jen jednu hru), ale utratíte řádově míň peněz, hry nebudou ztrácet na hodnotě jako některé karty a pravděpodobně si zahrajete skoro s každým...

Falagar 31.08.2007 11:33:34

Ale jinak si myslím, že srovnávat Magic a Bang! (který jsem mimochodem nikdy nehrál a ani nevím, jak se hraje) je jako srovnávat Člověče nezlob se! a ping pong. Jasně, můžeš říct, co tě baví víc, ale samotným faktem, že se jedná o něco jiného, je to dost neporovnatelné.

Falagar 31.08.2007 11:29:43

paladin91, petrvs: Sběratelské karetní hry mají obroti nesběratelským tu výhodu, že můžeš vytvořit nekonečné množství vlastních formátů upravujících třeba i jen složení karet, které vůbec můžeš hrát. A vždy máš dost na výběr. Co se týče hry více hráčů, stačí obvykle pouze stanovit, kdo na koho může útočit (a také, zdali hraješ sám a nebo v týmu). Možná to bude pro některé (a možná i pro mne ;-) ) překvapení, ale Magic mne asi nejvíc baví ve čtyřech, pak teprve ve dvou a pak ve třech nebo více než čtyřech. Jen hra ve třech vyžaduje speciálnější úpravu pravidel, jinak se vždy zvrhne na nudnou variantu typu dva se řežou, třetí šetří karty a nakonec se směje.

Necrolyte 31.08.2007 11:15:15

Petrvs : Je to spíš modifikace. Turnaje se v 95% případů hrají 1 vs. 1 hráč. Existuje však i formát zvaný "dvouhlavý obr". Tam se hraje dva na dva a jsou kvůli tomu i speciálně upravena některá pravidla. :)

petrvs 31.08.2007 07:35:03

Necrolyte: a není magicová hra ve více hráčích spíš modifikací než siyčástí oficiálních pravidel? Ono spousta deskovek, která je určená pro tři a více hráčů, se také hraje ve dvou, ale většinou to prostě není ono, protože ta hra byla vymyšlená jinak...

Necrolyte 31.08.2007 02:00:16

Petrvs : Magic se ale dá hrát ve více hráčích. Úplně v pohodě třeba i v šesti lidech současně.

paladin91 30.08.2007 22:35:00

no já sice magic nehraju (a ani nebudu neb mám odpor ke všem sbratelským hrám), ale bang je prostě klasika na kterou nedám dopusti ikdyž existuje celá řada jiných dobrých her, ale ten nápad je proste jedinečnej.

petrvs 30.08.2007 21:44:30

Magic sice (už) nehraju, ale kam se na něj BANG! hrabe. Je to spíš taková hospodská hříčka, než seriózní hra - jedinou výhodou proti Magicu je možnost hry více hráčů (to má ale Citadela také)...

ashen 30.08.2007 20:19:01

to nuze: k tomu není, co dodat, mám opačný názor...

nuze 30.08.2007 20:00:00

to ashen: Já hraju Magic a Bang! se mi zdá mnohem lepší hra.. Zajímavější..

tomik112 27.08.2007 20:30:30

12

ashen 27.08.2007 17:40:45

to Phoenix: zkus Magic a změníš názor

Phoenix 26.08.2007 00:36:39

Tato hra je velmi dobře vymyšlená.V návodu je sice napsáno pro 4-7 hráčů, ale je možné hrát ji i ve dvou i když ze hry nemáte takový požitek.Nejlepší je podle mého úsudky hrát ji v pěti a s rozšířením.Rozhodně doporučuji,protože je to ta nejlepší karetní hra kterou jsem hrál.

eldups 31.05.2007 15:56:15

eipok, skennout ti to nemuzu, ale velice bych ocenil kdybys poslal treba odkaz na www.bang.cz

paladin91 17.05.2007 19:57:53

všechno to najdeš na www.bang.cz - jinak s těma počtama to není tak jednoznačný v různých verzích bangu je to různé.

Eipok 17.05.2007 19:55:24

jeste k predchozimu prispevku...delam ji jako online hru na pc

Eipok 17.05.2007 19:55:16

jeste k predchozimu prispevku...delam ji jako online hru na pc

Eipok 17.05.2007 19:54:18

cau lidi mohl by mi prosim nekdo naskenovat vsechny karty bang a pak pocet kazdeho druhu kolikrat tam je ...napr vedle-15 vezeni-3 a poslat na Eipok@seznam.cz

Cipísek 25.04.2007 20:13:52

Tak v tomhle souhlasím naprosto:)

paladin91 25.04.2007 12:45:41

ano a o tom to je. Mtg je určitě kvalitní ale né všichni si mohou pořád kupovat karty. Bang byl tvořen jako jednoduchá hra s hodně obrázky a málem textu (proto ty značky) a dostupná všem. Takže srovnávat se to moc nedá ale oboje si určitě svoje hráče najde.

Cipísek 25.04.2007 12:17:52

s tou výhodou souhlasím... ne že bych deskovky považoval za "primitivní":) i tady dělám často chyby:) a magic je mnoho duelů zcela bez náročnosti na myšlení...ale prostě jsem tu hru, která by měla jen potenciál být tak náročná, ještě nenašel... asi to bude tou výhodou a tedy možností neustále tvořit nové edice a nové karty a nové kombinace... ostatně tuto výhodu mají všechny TCG. nevýhoda? Obrovská finanční náročnost...

paladin91 24.04.2007 19:28:04

nepochybuji o propracovaností magicu. nesporně má výhodu magic má výhodu široké hráčské základny, ale i mezi deskovkama by se jistě našli hry které by splnily tvoji predstavu o kombinačních schopnostech a možnostech.

Cipísek 24.04.2007 09:23:51

No, castecne proto, ze kdyz jsem recenzi psal, znal jsem bang o neco min nez dnes. castecne proto, ze sice s nimi i souhlasim, ale i nesouhlasim:) jako treba: zkuseny mistr muze predvest spoustu veci, ktere nezkuseneho nenapadnou, ale to spis proto, ze si nehlida vlastnosti postavy a podobne - tedy ze to neni ani tak o vytribenem umeni, jako spis o pozornosti:) Kazdopadne moje predstava o kombinacnich schopnostech, dana prave vic nez 10letou zkusenosti s magicem, je v deskovych hrach naprosto nedosazitelna, takze pri porovnani s jinymi deskovkami to v bangu nemusi byt na spatne utovni... A k těm pravidlům - nadřazené ano, ale mají přednost časovou?? to je něco zcela jiného (nadřazenost znamená asi to, že pokud může každý hráč zahrát za kolo jen jeden bang a ma postavu, díky které muze víc, tak se to vlastně vyvrací. ale postava je nadřazená. takže může seslat více bangu. ale o časové posloupnosti to tam chybí)

petrvs 24.04.2007 09:21:46

Hra, kde mohu bez vlastního přičinění vypadnout v prvním kole, a pak se půl hodiny koukat jak ostatní hrají, je pro mě nezajímavá....

paladin91 23.04.2007 20:08:26

Tak nevim v podstatě si se mnou souhlasil ve všem co jsem napsal tak proč jsi to nenapsal taky? Nehraji bang zas tak často protože najít skupinu 5 lidí co si budou chtít opravdu zahrat není jednoduché, takže pokud už bang hraji tak většinou oddychově třeba s dětmi tak jak jsi jej popsal. Souhlasím že jsou li pravidla nesprávně přeložená je to velký nedostatek hry a výrobce či distributor by si to měl pohlídat. Bohuže je to neduh mnoha "českých" pravidel. Magic nehraji (neměl jsem možnost vyzkoušet), hrával jsem doomtroper, ale přestalo mě bavit kupovat si stále nové karty, takže moje pozornost směřuje hlavně k deskovam a hrám s miniaturami - bloodbowl a poslední dobou necromunda. Ještě citace těch pravidel "Přehled schopností nalezneš v kapitole Postavy na konci pravidel. (Schopnosti postav jsou vždy nadřazené pravidlům napsaným v pravidlech a navzájem se nijak nevylučují) Počet nezakrytých kulek na spodní kartě znázorňuje počet zranění nutných k eliminaci ..." je možné najít na mnou výše uvedém odkazu.

Cipísek 23.04.2007 17:42:18

Paladin: Bohuzel, to co chci pripsat ja neni tak dlouhe abych tim kontroval tvou recenzi recenzi, cimz by jiste vznikla zajimava "recenzni debata" z niz by se jeste urco prilil nejaky ten kredit:) Ale jen bych chtel take zareagovat: Souhlasim s tim, ze zkuseny mistr muze predvest spoustu veci, ktere nezkuseneho nenapadnou, ale to spis proto, ze si nehlida vlastnosti postavy a podobne. U vyberu postavy musim dat zapravdu, ta ma asi velky vyznam, ale casto i dobre zvolena postava nema po celou dobu hry moznost svych vyhod vyuzit, ale to se stava. Kazdopadne blafovani v pravde muze velice zmast a hru radne zatocit, vetsinou vsak od blafujiciho muze jit o balancovani na ostri noze - vice palici do serifa na zmateni muze pohrbit prave jak serifa, tak zachranit sebe od jinych zmatenych banditu, ale taky se nechat pozdeji zabit serifem... kazdopadne to hru dela mnohonasobne zajimavejsi:) Pokud musim cist pravidla hry v anglictine, abych nasel spravne vysvetleni, povazuju to za zasadi nedostatek hry bang prodavane na uzemi CR s oznacenim v cestine. Jsem zvykly na jistojiste a nehadatelne pravidla "poloprofesionalnich" az "profesionalnich" her jako magic, a vse co neni zcela jasne vede k hadkam, kdyz chteji hrat lide ze dvou "ruznych hracskych part" nahodou nekdy spolu. V ceske verzi, za coz bych temer sahl na pulvterinu do ohne :) neni nic o tom, ze ma prednost vlastnost postavy. Mozna v nejake novejsi verzi, ale nevim o tom. Jinak vzhledem k stylu psani tve kontrarecenze jsi zrejme vice nez castym hracem Bangu, zatimco pro me jde jen o vskutku obcasnou zalezitost a tak tvou kritiku se sklonenou hlavou vicemene prijimam... nemam dostatek zkusenosti na moznost se o tom hadat - nezbyva mi nez verit:) Jen mi dovol otazku? venujes se spise deskovkam, nebo i hram typu magic? protoze porovnavat potrebu premysleni mezi opravdu obtiznymi deskovkami a magicem je stejne jako srovnavat damu a sachy... (neprotezuju jednu z nich, jsem velkym nadsencem obou:)

terminator 19.04.2007 19:24:35

BANG,BANG,BANG,BINGO!!!!!!!!!

Cipísek 13.03.2007 07:35:19

:) LOL :) to jako ti prislo mesto duchu (jako rozsireni) a jdete to testnout nebo ti jako serifovi prislo mesto duchu a tak si musite dat sraz abyste to dohrali i s tema, co u hry v tu chvili uz nesedeli? :))))

Galahet 12.03.2007 22:52:05

jj také se musím připojit... jsme to s partičkou pařili během zkouškového na odreágování... i Sabotéři jsou dobří... btw. zítra večír máme opět slezinu, protože mi došlo město duchů :-B

mikiki2 24.02.2007 09:40:16

Hru mohu ohodnoti jen 5hvězdičkami. Hra je parádní na logiku a skvělé je i rozšířeni ke hře s názvem Město duchů. Jestli si chcete zkusit tuto hru tak neváhejte je nej karetní hra co jsem kdy hrál.Vřele doporučuji.

Bouřka s buřinkou 27.01.2007 16:54:00

Ano... tohle je vskutku moc fajn hra... vřele doporučuji...

ruleek 8.01.2007 16:29:49

.

ruleek 8.01.2007 16:27:19

super pařba!!

eva 7.01.2007 19:25:39

Hra je to dobra, ale chce to co nejvic lidi - v peti je to po chvilce docela pruhledne... Každopadně doporučuju přibalit někam na hory (nas to bavilo hrat cely tyden), kde je větší parta lidi...

Cipísek 7.01.2007 17:22:39

Mara: pak je pomocnik naprosty trotl:)

Attila 7.01.2007 15:35:08

Bang je proste super mega gyga hra

Juras 15.09.2006 19:55:46

Chcete hru, která bude bavit malé i velké? Kupte si Bang.

Hříbek 7.06.2006 10:54:50

Když se to tak vychvaluje tak to alespoň musím někde vyzkoušet, nebo si to koupit:-)

Mara 2.06.2006 23:22:13

Ten pocit když hrajete za banditu a pomocník zabije v duelu šerifa, který tento duel vyvolal je prostě cool...:D

Dargon 2.06.2006 08:07:49

Bang je bezvadná společenská hra často ji hraju s přáteli je to bezva ale čím víc lidí tím je to lepší. doporučuji každému kdo to ještě nehrál protože přichází o hodně a pokud by se snad někomu nedařilo vyhrát tak to určitě nevadí protože se určitě dobře pobaví a zasměje! :)

Mara 30.05.2006 20:08:17

Dnes jsme hráli s kámošema v pěti a je to hodně dobrá hra - největší zábavou ve hře je odhalování kdo je kdo a posléze tlučení si do hlavy...:D

Miloush 29.05.2006 12:51:31

Pokud se hraje ve vice lidech (5-8), tak super zabava.

Bomir 21.05.2006 19:59:07

Jedna z nejlepších karetních her v poslední době.Doplněná dvěma super expanzemi.Je velice chytlavá.Hlavní výhoda hry je, že dá hrát dobře v jakémkoli počtu lidí(3-8) a je pořád stejně zábavná.Navíc je hra poměrně svižná, takže se nestíhate nudit :) .... Jen je dost návyková!!!!!!!Opravdu velice povedená hra.

Nákupní košík

položek v košíku: 0

Vstoupit do košíku

R-Login

Registrace

Zapomenuté heslo

Informace

Výprodej skončil, e-shop je uzavřen!

Od 24. února 2017 již není možné na našem e-shopu nakupovat, prodej byl ukončen.

anketatata... :-)

REBEL shop končí. Bude se vám stýskat?

Ano, určitě. (40,2%)

Myslím, že ano. (14,9%)

Asi ne. (14,6%)

Určitě ne. (12,7%)

Je mi to jedno. (17,6%)

Doporuč kamarádovi

Pro (email):
Od (jméno):