World of Warcraft TCG Heroes of Azeroth - booster

Název: Heroes of Azeroth - booster

Stručný popis: Doplňkový balíček k WoW TCG s 15 ks náhodně vybraných karet z edice Heroes of Azeroth.

Cena: 49 Kč
Výherní cena: 45 Kč (informace zde)

Omlouváme se, ale produkt nyní není skladem, napiště nám pro bližší informace.

Počet hráčů: 2-4

Doporučený věk: 13

Časová náročnost: 10-30 minut

Jazyk: angličtina

Odkazy: pravidla, domovská stránka

Booster sběratelské karetní hry World of Warcraft TCG, edice Heroes of Azeroth.

Balení obsahuje:

• 1 karta hrdiny (vzácnost neobvyklá)
• 1 vzácná/epická/legendární karta
• 3 neobvyklé karty
• 10 běžných karet
• 1 bonusová karta se 100 UDE bodů

Více informací, včetně kompletní databáze karet s českými překlady, rozsáhlým vyhledávačem a poradnou, najdete na www.WoWTCG.cz

Galerie produktu

Hodnocení produktu

Hodnotit produkty mohou pouze přihlášení uživatelé!

Průměrné hodnocení produktu je: (4,52 z 5)

Diskuze k produktu

Přidávat příspěvky do diskuze mohou mouze přihlášení uživatelé!

Vorlon 15.12.2010 20:31:52

Dobrý. chci se zeptat, zda nevíte nějak výhledově, kdy by mohly nějaké boostery nebo displeye být.

shotokan san 13.08.2008 13:20:25

jo díky :-D

Elf helm palace 12.08.2008 08:26:39

je to jako MtG prostě

Thrall 11.08.2008 22:27:03

Ne pokud začínáš hru ty vezmeš si na ruku 7 karet a toto kolo nelížeš a bereš si vždy po jedné.

shotokan san 11.08.2008 20:44:05

no čaute já to taky nemám s kým hrát ale jsem z Ostravy no a neví tu někdo když teda na začátku si vezmu ruku 5karet tak každý tah si mám vzít 5karet nebo už to jde po jedné nebo co?

Elf helm palace 18.07.2008 22:02:29

rád bych se zeptal: je tu někdo z Plzně??? Rád bych si zahrál ale momentálně nemam možnost skym( hrajem jenom MtG totiž =oD ).?.

Thrall 15.07.2008 14:17:32

jj

Elf helm palace 15.07.2008 04:12:41

nn děkuju, do balíčku karty kupuju kusově zde a sbírku tvořim náhodně z boosterů, to by mě to pak moc nebavilo víš =o) ;o)

Thrall 14.07.2008 22:31:26

Do sbírky se hodí každý epic. Nechtěl bys nějaké karty napiš mi seznam a já ti řeknu.

Elf helm palace 14.07.2008 22:26:43

no to je mi jedno, já sbíram pouze a jeno HoA, balíček mam tedy taky z HoA, Destiny je muj první epic a navíc moje u WoW nejdražší karta( 90,- je pěkná suma na začátek sbírky a Shield Bash také neotálí s 64,- =o) ). Balíkem mam Feral Druid "Horde" takže Destiny mam jenom do sbírky =o)

Thrall 14.07.2008 21:29:38

Destiny už pro wriora není tak tobrá karta lepší je Rampage.

Elf helm palace 14.07.2008 20:29:45

hoho: Shield Bash, Destiny a Eye of Flame + hafec karet do decku nu ty tři boostery od vás se mi opravdu vyplatily =o)

Thrall 14.07.2008 13:58:23

Nic proti ale zde se diskutuje k produktu World of Warcraft TCG Heroes of Azeroth - booster :-D

Caranthir 14.07.2008 10:12:38

Nene, elfiku, mozna je to tvuj pocit, ale s MTG to dolu opravdu nejde. Argumentace s cenami je zcestna, ceny MTG sly celkove dolu. Na druhou stranu, ve Shadowmooru mas minimalne pet uncommonu nad padesat korun, to uz dlouho nepamatuji. Poznamku s planeswalkery nechapu, zrejme mluvis o necem jinem nez ja a opravdove obrazky z Alary jsi asi nevidel nebo si je spatne vykladas. A mimochodem - vcerejsi prerelease Eventide bylo jedno z nejzabavnejsich, co si za ta leta pamatuji. Toliko k designu a s tim, jak to jde z kopce.

Elf helm palace 14.07.2008 04:44:53

viděl ale Planeswalkeři nezasahujou do sad, pokud sis všimnul u Lorwynu =o) víš ; co má WoW narozdíl od nich: no pohybující se a stále rozvíjející příběh( Harry končí po sedmy knihách a LotR po 3( s Hobitem po 4 ) knihách ). WoW má narozdíl od MtG jedno a stále popůlární a díky Online WoW i čimdál víc populárnější téma které se tu drží už strašně dlouho a neupadá a pořád jde dál zatimco MtG musí vymýšlet nové a nové světy, kopírovat do nich staré karty a nebo se pokoušet o nové reprinty starých kusů s new schopnostmi kterých je v MtG taky už nehorázně velký množství( léta tam panovaly základní schopnosti + snowwalk, pházování či shadow nu pak se s tim začal trhat pytel a na Ravnicu která jich tam měla opravdu velké množství. To že MtG a Wizzardi jsou světovym leaderem neznamená že by měli dávat na nové hráče a tim snižovat kvalitu svích produktů( jako Transformers jako 3D sběratelská hra... to už je fakt komerce za prachama ). Dřív v MtG vycházeli karty co měli jasnou hlavu i patu a vypadali dobře a obrázek nádherně seděl do schopnosti karty i do textíku podnim. Fakt teď MtG jde jenom o peníze a ti co teď hrajou MtG na standartu a hrajou drafty apod. jsou podle mě blázni co neví co s penězy. Když MtG tak MtG a ne karty co se snaží vydělat balík peněz( navíc ztrácí i svojí hodnotu karty: commony Shadowmoore za 2,- no tohle, jako jsou sady kde jakejkoliv common byl i za 5,- a hratelné kusy byli i 30,- ba více a to mluvim o nedávné době ). Jde to snim z kopce víc než s WoW. Zlatá éra prostě už skončila...

Caranthir 13.07.2008 22:47:44

Bohuzel, c'est la vie. Magic musi ziskavat nove lidi zejmena v souboji s WoW, a novackum je patnactileta historie sumak - Magic jako lidr truhu nemuze usnout na vavrinech, musi si svou pozici drzet. No uvidime,zda bude WoW cekat osud Harryho Pottera, Pokemona a LotRa. Ma neco, co ostatni nemeli - online fanbase. P.S. Ohledne Alary - nedelej ukvapene zavery presne z JEDNOHO obrazku ze styleguide :) Videl jsi Vein Drinkera, Hellkite Overlorda, nebo lviho rytire z tokenu Eventide? Star Wars? ani nahodou...

Elf helm palace 12.07.2008 21:19:11

nejde tu o Onslaught ale o to co je Mtg: začíná z něj bejt hrozně komerční záležitost to z WoW taky ale ta se tak narodila ale MtG nikoli, podívej se a srovnej co se za tu dobu změnilo u MtG a kolik nových produktů a vylepšení dělají, někde řekne že to dělají pro hráče ale pravda je taková že na tom chtějí ještě více vydělat to dřív nebylo, obrovský nárust nových a nových expanzí u MtG je spíše k horšímu naštěstí budou už vycházet zase jenom 3 sady za rok ale hrát "Shards of Alara" kde bytosti vypadají jako ze Star Wars tak to promiň, ale tohle prostě už neni MtG.... ten skončil již dávno

Caranthir 12.07.2008 19:27:59

Elfhelm: Promin, ale nemohu s tebou souhlasit. Za prve, zrejme vubec neznas sirku storyline MTG - takze se neni cemu divit, ze tvrdis, ze Magic nema kompletni historii. Mam na mysli konkretne dejiny Dominarie a sagu Weatherlight. Za druhe - pred Lorwynem se nenabrala omladina, zmena byla postupna jiz od Kamigawy. Chapu, ze na svuj milovany Onslaught nedas dopustit, ale napr. proti Lorwynu (totez tema) byl Onslaught zoufale nevyladeny a nedodelany. Komparace jednoho sveta (Azerothu) se "skakajici" MTG storylinou vyzniva jasne lepe pro WoW, ale do urcite miry je to srovnavani nesrovnatelneho. A ano, WoW a jeho svety JSOU lepe popsane nez LotR - Stredozem, Numenor a Beleriand jsou dilem jednoho cloveka pred 70 lety, WoW vytvareji desitky lidi v dobe informacnich technologii. :)

Elf helm palace 11.07.2008 23:15:32

no ale zase magic kazí nový vývojáři, před Lorwynem nabíraly omladinu a ta magic změnila během 2blocků natolik že se to vymknulo do té doby vydaným kartám, silné karty za málo peněz, uznejte že s timto přístupem to už nebude to co dřív prtotože si za tu směšnou částu nakoupí stejný karty a postaví stejný silný balíčky obrovské množství hráčů, timto magic podle mě ztrácí svuj podtext originálních balíčků ; a co že magic vymýšlí nové světy... Magic nemá kompletní historii, srovnejte dějiny( myslim tim dějiny WoW od Elementálních bohů, přes Titány až ke třem válkám až k dnešku ) které nabízí WoW a pak ty co nabízí MtG, magic mam rád proto protože reprintuje starý dobrý kusy co mam rád protože sem na nich začínal ale to jediná historie co je vidaná, nové a nové světy co jsou v knihách jsou nic oproti kompletnímu světu jako je Azheroth, troufam si říct že je WoW a jeho světy stejně né-li ještě lépe popsanými než LotR pana Tolkiena a tudíš má i do budoucna z čeho čerpat...

vitolee 11.07.2008 15:16:24

Caranthir> souhlas s tim Magicem. :-) WoWko vyviji ale byvali magic vyvojari a grafici tak snad se mu zadari a udrzi se konecne nejaka konkurence Magiku. Ackoliv bude jen mala...

Caranthir 11.07.2008 12:43:07

To ze se Magic drzi vlivem setrvacnosti je samozrejme nesmysl, ta hra se vyviji i ted. Navic prave v tom "vymysleni novych svetu" ma proti WoW, LotRu a podobnym hram vyhodu - muze si dovolit udelat blok "japonsky", "slovansky", "keltsky" nebo "arabsky", tedy zajimavejsi. Nepopiram, ze WoW ma mozna libivejsi design, ale otazkou je, nakolik je to jen pozlatko, ktere odezni, az opadne modni vlna.

Palma 9.07.2008 18:34:48

Ahoj, no tak nejjednodušší je si je obědnat a to buď tady, nebo na nějakém jiném e-shopu. Jinak mužeš měnit s ostatnímy hráči, ale ted mne nenapadá kde a kdy , protože Astra je prej přes prázdniny paralizovaná. Když tak ti písnu místní poštou...

Jirka Daněk 9.07.2008 14:53:17

jsem novej a rád bych sehnal pár karet na začátek ale nevím od koho :-(

Palma 29.06.2008 17:58:06

přesně jen doplním: sám sebou je myšleno jako hrdinou :) třeba Wand of eternal light(žezlo) dává damage UNPREVENTEBLE, ty jdou vždy do živého tam kam s ním zautočíš.

Thrall 29.06.2008 14:47:31

Když ty zaůtočíš hrdinou nebo spojencem tak si vybereš kam například ůtočíš spojencem 3/4 do hrdiny a vybraný hrdina může zranění vyblokovat pouze spojencem který má schopnost PROTECTOR nebo nějakým equipem.A když útočíš spojencem do spojence tak platí to samé s tím rozdílem že vlastník toho zaútočeného spojence může blokovat sám sebou ale musí mít schopnost protector.

Elf helm palace 29.06.2008 12:53:28

Chtěl bych se ještě zeptat což je asi jediná věc co mi vrtá hlavou: když útočim tak si vybíram na koho zaútočim( tedy klidně i na hrdinu ) nebo prostě zaútočim a je to jako v MtG že si soupeř vybere kym to blockne či jestli to pustí do sebe( tedy do hrdiny )??? Prosím poraďte, jinak už mam vymyšlenej balík, Tauren Druid ve Feralu =o) už se těšim, v pátek asi budu obědnávat tak uvidíme =o)

Palma 26.06.2008 13:02:15

O tom že WoW skončí bych docela pochyboval, i když to nelze zcela vyloučit. Magic je gigant, který se drží vlivem setrvačnosti. Nikdo kdo investoval 10 000 do magic, nezačne hrát WoW. i když je lepší a jednodušší. neměl jsem na mysli grafiku postav, ale celkové provedení. Magic mi připadá strojový, jako by někdo vystřihnul obrázek, pláckul ho tam, a hotovo. WoW je barevnější, líbivější :)

Elf helm palace 26.06.2008 12:16:21

s tim ani tak nesouhlasim, MtG má čistou tvrdou fantasy grafiku pokud koukáte na sady pod Mirrodin ale zase je to tim že startovalo taky v 93 roce zase WoW je podle hry a knížek ale zase má co sem koukal jeden z nejpropracovanějších dějů ze všech he co sem kdy měl možnost spatřit. Možná MtG bude léta pokračovat a WoW skončí po pár dalších edicích ale narozdíl od MtG nemusí vytvářet nové světy a nové děje, WoW má stanovenej počet světů( na wowwiki.com sem koukal že je jich 5 z toho 2 jsou zdevastovaný bo co ) a dějová linie se táhne náderně ruku v ruce :) zajímavé by bylo kdyby vyšlo něco jako u "LotR Reflections" tak něco podobného u WoW, jako mít kartu Arthase ještě když byl hodnej nebo Uthera Lightbringera to by bylo fajn :)

husak 26.06.2008 12:09:51

taky si myslim ze wow ma lepsi garafiku :)

Palma 26.06.2008 12:06:15

jj je to jako droga :) rozdíl je v pravidlech turnaju, jak jsi psal asi ve věcech, a hlavní výhoda je že tam mužeš jako manu(zdroj) použít cokoliv :) a hlavně WoW má pěknější grafiku než Magic :)

Elf helm palace 26.06.2008 08:04:58

Tak WoW už jaksi umim, přečetl sem si pravidla je to z 80% MtG jedinej rozdíl je akorát v tom že tady narozdíl od MtG mam hrdinu a mohu a něj dávat věci který za poplatek přidávaj atk nebo vykrejou. Už chci druhej booster :D myslim si že tu 100,- co mam doma ještě k útratě vim za co utratim :D( máme je tu dražší ale holt to je to maloobchodní prostředí :( ale tahle hra za to stojí :) ). Sakra mě to baví :D

Palma 26.06.2008 07:53:52

tak to jo zbírku to jo :)

Elf helm palace 25.06.2008 21:40:25

no tak já to beru jako zbírku ze který si udělam balík( jako sem to udělal u MtG :) no a jako mam 1550kreditů týdně mam 50kreditů z pyramidy + budu pak obědnávat( i s kámošema ) takže o kredity se nebojim, na 2boostery budu určo mít když stojí jeden 999kreditů :) a děkuju za přivítání, sem Magickář ale WoW se mi líbí a navíc sem onlinovej závislák :D

Palma 25.06.2008 21:07:07

Ehmm, tak za kredity toho moc neseženeš, tuším 1000 kreditů. Nevím jestli se ti to povede do té doby sehnat. Jináč tě vítám mezi WoW hráči a přeji hodně uspěchů. I když se starterem nevím nevím, já jsem volil raději dva startery od jednoho hrdiny a bostery až z turnaju :) sem si ještě nekoupil ani jeden :)

Elf helm palace 25.06.2008 20:18:01

Takže už mam doma první booster :) a mam z něj docela radost: Hrdina "Kayleitha" a pak co stojí za zmínku abilita pro Druida "Nature´s Swiftness" a Tauren Druid "Hierophant Caydiem" už se těšim na začátek července, od sestry mam slíbený 2 a pokud seženu dostatek kreditů tak si k tomu další 2 přihodim za ně :)

Palma 24.06.2008 18:35:07

Zdroj jsou karty (bud questy nebo jakákoliv jiná karta) kterýma platíš za vyvolání bytosti, zbraně nebo čehokoliv jiného... jako zdroj mužeš použít jakoukoliv kartu co máš v ruce, která se ti zrovna nehodí, když bojuješ s maníkem co nemá alíky ale zbraně, tak je ti kouzlo které jde seslat jen na alíky k ničemu, tak si jej dáš obrázkem dolů na začátku kola a máš zdroj. Případně pokud máš v ruce quest, tak položíš ten. A když ti dojdou karty v ruce, a máš třeba 5 nevyužitých zdrojů, tak splníš třeba za tři zdroje quest a ten ti dá kartu do ruky. a pokud je v ceně do dvou, tak ji mužeš hned zahrát...

Elf helm palace 24.06.2008 18:05:41

počkat ale co jsou ty zdroje, zatim si mu tu ukázal jenom ty úkoly

Thrall 24.06.2008 17:38:49

A questama platíčš kolik jednotlivá karta stojí tolik otočiš zdrojů na bok.

Thrall 24.06.2008 17:37:12

No Questy vykládáš tak že na začátku tváho kola si jeden dáš pod hrdinu a dávají se většinou vedle sebe já například dávám tři blízko sebe . Nebo místo QUESTU můžeš vyložit i kartu z tvé ruky ale obrázkem na desku stolu zadní částí navrch. Jeden quest můžeš splnit jen jednou. To je asi tak vše. Jestli budeš chtít nějaké kusovky tak písni sem přeju ti hodně štěstí a dobře odehraných turnajů této skvělé hry. :)

Elf helm palace 23.06.2008 21:10:16

Beztak sem WoWkař ale onlinovej ale vysvětlete mi to prosím( sem uvažoval o koupi starteru abych to vyzkoušel ale pak sem z toho sešel ).

husak 23.06.2008 21:09:44

ty zacinas wow ? plahopreuti:)

husak 23.06.2008 21:08:06

jastli si novej tak te vitam .:-)

Elf helm palace 23.06.2008 21:07:37

WoW tcg je dobrá hra a pomalinku jí začínam chápat ale vysvětlete mi zdroje, co to je a kde jsou, nenašel sem je jako samostané karty( jako u MtG země ńapř. )

Thrall 23.06.2008 14:41:23

Ty taky hraješ wow tcg? Jsi tu novej že jo?

Jirka Daněk 21.06.2008 21:10:31

dobrá hra

Dablik 3.01.2008 22:04:20

Laysen3: he WoW a SW?:o) hochu tohle je Blizzard:o)

Laysen3 25.07.2007 23:52:10

a je tu zas vas super otavny Laysen3 Chammes :)...tahle sada je dost dobra sice TDP je lepsi ale tohle je zacatek a ma to svuj styl...pocatecni sady byli vzdy trochu slabe ale tohle ujde...bohuzel tehle hre nedavam velke nadeje myslim ze dopade jako Star Wras tcg kde vydali asi 9 edic a pak s tim prestali... :(

terminator 19.04.2007 19:17:56

podle me zachvili tahle hra skrachuje jako wastelands (nebo nejak tak)

Bouřka s buřinkou 31.01.2007 07:57:31

Zdrojema se myslí úkoly (questy), který vykládáš každý kolo jeden, nebo můžeš lícem dolů položit jakoukoliv kartu z ruky a pak ji používat jako zdroj

acer 31.01.2007 07:11:53

hele lidi dotasssss karta ve world of warcraft tcg se platí nějakýma zdrojema přitom sem na internetu nic o tom nenašel pls napište dík

acer 29.01.2007 16:06:28

no jasný chápu aspon matka nebude mít kecy že furt sedim u počítače a hraju wow a že ho aspon hraju karetní hrou :)

Bouřka s buřinkou 28.01.2007 15:28:50

Fajn na starteru je to, že tam dva boostery máš... takže ještě pak pár a vyměňovat...

acer 28.01.2007 14:29:37

díky takže mám jasno narozky starter za kapesný 2 boostery super

Bouřka s buřinkou 28.01.2007 12:52:30

Chce to starter a pár boosterů pro doplnění balíku...

acer 28.01.2007 09:38:41

dotaz mohu hrát jenom s boostrem nebo si musim koupit starter

Nákupní košík

položek v košíku: 0

Vstoupit do košíku

R-Login

Registrace

Zapomenuté heslo

Informace

Výprodej skončil, e-shop je uzavřen!

Od 24. února 2017 již není možné na našem e-shopu nakupovat, prodej byl ukončen.

anketatata... :-)

REBEL shop končí. Bude se vám stýskat?

Ano, určitě. (40,3%)

Myslím, že ano. (14,9%)

Asi ne. (14,7%)

Určitě ne. (12,6%)

Je mi to jedno. (17,5%)

Doporuč kamarádovi

Pro (email):
Od (jméno):